Sunday, September 11, 2011

Saya Nak Buat Kek Untuk MerahItuJambu

klik banner di atas kalau nak join

suka tak doodle merahitujambu??sempena birthday cik merahitujambu..dia akan bagi korang ataupun aku hadiah header doodle ataupon doodle..tapi bagi yang pemenang je lah kan....boleh pilih sama ada nak doodle atau header doodle..ikut syarat-syarat di beri..


syarat-syarat :
  1. copy dan paste header di atas
  2. letak tajuk saya nak buat kek untuk merahitujambu
  3. buat satu lukisan/doodle kek untuk cik merahitujambu **software yang diguna tak kisah apa pon/nak guna tangan lepastu tangkap gambar ataupon scan pon boleh...
  4. ucapan seringkas yang boleh sempena birthday aku...contoh : semoga cik merah cepat kawin...^_^
  5. tarikh tutup : 25 september 2011
  6. 5 pembuat kek yang aku suka akan di pilih..insyaALLAH seadil mungkin
  7. tag dua orang jiran anda
tunggu apa lagi??jom laa join..

ok..itu syarat yang cik merahitujambu bagi...jadi alang-alang aku dah siapkan page ni... contest cikmerahjambu yang terawal merasmikan page contest aku nih... so ni design khas kek untuk cik merahjambu :-



Dengan ucapan :


Selamat Hari Lahir
Walaupun tak ske kek coklat kene makan gak!!
Semoga sentiasa awet muda
Panjang umur dan murah rezeki
Yang penting semoga hidup berkat makan cek cokelat ni!!!


Kiter buat kek ni dengan penuh kasih sayang dan teliti... tak cayer??? tengok neh:



tekun tak? hahaha... nanti kita sambut tarikh lahir sesama yerk... bulan sept gak ^_^


3 comments:

merahitujambu said...

awok guna sofware apa dear??cantik sgt..pandangan pelan...perasa coklat eh...suka2..awok sept jugak ke??bila2...??

MellProps said...

mak aihhh

tegun giler nih

MANZARINA said...

@merahitujambu : guna illustrator jerk...sama jerk bulan kiterw...18/9

@doodle : tau takper..hahaha...pakai netbook plak edit...nak tersembul bijik mate....wawawa

 
Copyright By Manzarina Designer