Tuesday, September 27, 2011

Keputusan Contest - Saya Nak Buat Kek Untuk MerahItuJambu

waaaa... terharu nyer...gayat kejap...bila incik yang empunya blog mesej saya sebab terpilih dalam contest tersebut.... ni yang buat takleh tido malam ni..Sila Klik Sini untuk lihat incik empunya blog serta keputusannya..

ni kek yang aku buat sebelum ni untuk MIJ :-


oleh kerana terlalu gembiranya dan excitednya saya di atas pemilihan tersebut....saya update resepi bagi kek yang betul2 nampak banyak krim dan cokelat untuk cik MerahItuJambu...sila lah ambil ya MIJ kalau sudi....



arrr...dah rupa macam pizza hut pun ader kan...ahak3.... korang kalau ada contest jangan memalu jemput kiter yer...mekasih MIJ... terharu...wuwuwu (tadah air mata sebaldi)..


Selepas memenangi contest tersebut, aku diberi pilihan sama ada mau doodle single atau doodle header atau doodle couple...then aku pilih doodle single..
Taraaaaaaaaaaa.....


thanks miss MIJ...sangat hepi

0 comments:

 
Copyright By Manzarina Designer