Wednesday, November 2, 2011

Contest Cute Dolly Atau Doodle


Korang tengok banner kat atas ni pun dah tau dah apa kan....kalau nak join dialu-alukan...klik banner di atas kalau nak join yer...apa yang penting korang mesti ikut rules yang telah disediakan...terutamanya follow dan like page penaja

Penaja-Penaja Contest
  • Penaja yang mengadakan Contest cci - Follow dan Klik Add FB Beliau
  • Kek Lapis sponsor dari Koleksi Adzleyna - Follow dan Klik Add FB Beliau
  • Coklat, Cookies, Biskut dll sponsor dari Kogychocobytes - Follow dan Klik Add FB Beliau
  • Contact Lens 6 pair sponsor by Diya - Follow dan Klik Like FB Beliau

        Semua Perkara diatas aku dah buat...

        Contest dibuka mulai : 26hb Oktober 2011 
        Contest ditutup pada : 26hb November 2011



Doodle Lukisan Aku


Doodle ni bukan doodle weeding tau...tapi doodle yang telah aku fashion kan...ala2 pemaisuri arabic modern gitu...huhuhu...ske plak aku dengan fashion ni...

takde copy paste dari web-web....dan aku praktikkan apa yang telah diajar oleh cik dani...walaupun tak berapa cantik...merangkap orang baru dalam dunia doodle ni, aku puas hati dengan usaha aku kali ni...kekeke...serius cakap cik dani memang otai doodle dan excel...time kasih untuk dia...

10 comments:

cci said...

comeynyerr... ^_^ tq join contest cci... btw good luck k..

merahitujambu said...

comelnyaa..pengantin eh

MANZARINA said...

@cci - mekasih...huhuhu
@MIJ - ish...dok laaaa...tu puteri arab mari laaa...ahak2

Sha said...

cantikk..siap pki purdah..hehe

MellProps said...

guna excell pun masih cantik lukisan tu

Keri said...

wow! supeb

MANZARINA said...

mekasih sume..

cci said...

bw sini....nk amik dolly..tp x boley.....pls email doodle tu ek..

cci said...

for review

MANZARINA said...

tq sis

 
Copyright By Manzarina Designer